In het alledaagse ritueel van medewerkers, bezoekers of aannemers registreren en onder de juiste voorwaarden autoriseren voor toegang tot uw organisatie zien wij unieke mogelijkheden voor innovatie en verbetering. Vier bewezen oplossingen zijn het resultaat die hier aan bijdragen.
Uw bezoekersregistratie met servicegerichte en veilige receptiefunctionaliteiten. Met veel mogelijkheden voor bezoekers en medewerkers. In uw huisstijl. BlueEntrance werkt met alle bestaande toegangssystemen. U kunt die dus gewoon blijven gebruiken. Dat scheelt tijd en geld: u hoeft niet onnodig extra te investeren.
lees meerBlueTime is onze applicatie die de aanwezigheidsregistratie van medewerkers en contractors zoveel mogelijk automatiseert met behulp van slimme koppelingen en zo de tijdregistratie eenvoudig inzichtelijk maakt.
lees meerBluePark is onze applicatie die al uw parkeerprocessen efficiënter maakt. Als uitgangspunt geldt hierbij dat wij, onafhankelijk van het door u gebruikte fabricaat parkeersysteem, de data ontsluiten en centraal inzichtelijk maken.
lees meerBlueCon automatiseert en verbindt dataprocessen tussen verschillende systemen en applicaties. BlueCon monitort, logt en optimaliseert datastromen en geeft u nieuwe, gefundeerde management- en stuurinformatie, snel en gemakkelijk.
lees meerOnze applicaties die helpen het proces van bezoekers- en medewerkersregistratie en -autorisatie te verbeteren, bewijzen vooral hun waarde in de marktsegmenten die hieronder staan. Inmiddels profiteren ruim 150 klanten van meer gebruikersgemak, efficiencyvoordeel en extra service.
Dagelijks worden er bijvoorbeeld duizenden bezoekers aangemeld voor toegang via BlueEntrance en wordt de aanwezigheid en aanwezigheidsduur van vele duizenden medewerkers inzichtelijk gemaakt met BlueTime.
Kwaliteit van het eindresultaat staat bij ons altijd voorop. Dat maken wij concreet door onder andere de versnelling van uw processen, een hoger veiligheidsniveau, tijdwinst voor uw medewerkers, meer inzicht en lagere kosten.
Na opdrachtverstrekking wordt een intakegesprek ingepland voor detailafstemming en omkadering van het functioneel ontwerp van de aangeboden applicatie. Daarbij vindt afstemming plaats tussen betrokken partijen/afdelingen van uw organisatie om te komen tot de ideale implementatie. Na omkadering hanteren wij de OTAP werkwijze.
Het uitvoeren van een project houdt niet op bij het opleveren van de applicatie. Onze support is in het gehele traject, ook na de oplevering, uitstekend bereikbaar en wij zetten door totdat de laatste vraag is beantwoord.
Onze applicaties zijn zo ontwikkeld dat zij met praktisch elk systeem werken. Dat voorkomt dubbel werk, en er hoeft dus geen nieuw systeem te worden aangeschaft. Onze systeemonafhankelijkheid is voor opdrachtgevers een pré.
Project Management
Bluefield Smart Access onderscheidt zich qua dienstverlening door een projectmatige aanpak van complexe vraagstukken, resultaatgerichtheid en het voor haar rekening nemen van de realisatie van (totale) projecten.
Lees hier onze actuele nieuwsitems of volg ons via LinkedIn!
Mag Sinterklaas en Piet uw bedrijf zo binnenlopen?
We kennen allemaal de verhalen dat er ineens iets is gestolen of dat er iemand op de afdeling was die je niet kent! Laat niet zomaar iedereen uw bedrijf…
Registreer met één e-mail uw bezoek!
Vrijwel iedereen heeft zelf ervaring met het bezoeken van een klant of leverancier. Je hoopt dat je bent aangemeld, dat je zo het parkeerterrein kunt oprijden…
Parkeer ook dichtbij in de winter maanden!
Naast het invoeren van de NAW-gegevens registreert u nu ook eenvoudig het kenteken van uw bedrijfsbezoeker in BlueEntrance. Met een koppeling tussen uw…
Parkeren bij ziekenhuizen
Bij elk ziekenhuis is het vandaag de dag belangrijk dat de gastvrijheid goed en professioneel geregeld is. Dagelijks komen er veel patiënten, cliënten,…