BlueConn automatiseert en verbindt dataprocessen tussen verschillende systemen en applicaties. BlueConn monitort, logt en optimaliseert datastromen en geeft u nieuwe, gefundeerde management- en stuurinformatie, snel en gemakkelijk.
Onze BlueConn Applicatie automatiseert en verbindt dataprocessen tussen verschillende systemen en applicaties. BlueConn monitort, logt en optimaliseert datastromen en geeft u nieuwe, gefundeerde management- en stuurinformatie, snel en gemakkelijk.
Ook hierbij focussen wij ons op het uitwisselen van Persoons- identifier- en autosisatiegegevens tussen de geïntegreerde systemen. Al dan niet aangevuld met specifieke business logica. Doelstellingen is altijd dat het functioneel beheer van personen, identifiers en toegangsrechten centraal beheerd worden en niet in twee of meer systemen plaatsvindt.
Kenmerken:
Zeer aanpasbaar naar wens en behoefte van de klant.
BlueCon maakt intelligente interfaces waarmee verschillende databases met elkaar in contact komen. Het werkt als een ‘onzichtbare draad’ die verschillende systemen met elkaar laat communiceren, met uw informatiebehoefte als uitgangspunt.
BlueCon ontsluit en communiceert data en maakt verbanden zichtbaar, zodat u niet alleen de gewenste stuurinformatie krijgt, maar ook uw inzicht verbetert in uw processen. Daarbij kan in BlueCon de basisautorisatie worden geregeld per rol of functie van de medewerker.
Één van onze opdrachtgevers wilde bijvoorbeeld dat dagelijks alle nieuwe en geüpdatete medewerkersgegevens vanuit het Oracle hrm systeem worden gesynchroniseerd naar het toegangscontrolesysteem. BlueCon zorgt daarvoor!
BlueConn is dé applicatie voor ondernemingen die hun dataprocessen zoveel mogelijk vanuit één centrale applicatie geautomatiseerd willen toepassen op bestaande databases en systemen.
Te denken valt aan de verwerking van persoonsgegevens vanuit het hrm systeem naar ‘onderliggende’ systemen voor bijvoorbeeld toegangscontrole, lockers en parkeren.
BlueConn brengt een vele voordelen met zich mee. Hieronder volgen er een aantal:
De meest gangbare systemen hebben wij inmiddels gekoppeld.
Hierbij kunt u denken aan systemen als:
Op het gebied van Identity & Access, parkeermanagement en aanwezigheidsregistratie bieden wij u unieke applicaties. Lees hier verder over onze ander oplossingen en waarmee wij ook koppelen met één of meerdere onderliggende systemen.
Bekijk hier ons nieuwsartikel over slimme koppelingen.
Wilt u dat wij met u contact opnemen? Laat dan uw gegevens achter!
Wilt u vrijblijvend informatie over de mogelijkheden van het koppelen met systemen als toegangscontrole-, HRM-, paspoort/ID scanner, locker-, kleding, systemen,(pas) printer. Vul uw gegevens in en wij nemen z.s.m. contact met u op!