menu
NL EN DE ES

onze oplossingen

BlueConn interfaces

BlueConn automatiseert en verbindt dataprocessen tussen verschillende systemen en applicaties. BlueConn monitort, logt en optimaliseert datastromen en geeft u nieuwe, gefundeerde management- en stuurinformatie, snel en gemakkelijk.

BlueConn

Big data wordt easy data dankzij BlueCon. BlueCon kunt u inzetten om verbanden te leggen, overzicht te krijgen en dataprocessen tussen verschillende databases of systemen en applicaties te automatiseren.

BlueCon...

    ...fungeert als onafhankelijke tussenlaag tussen databases en/of systemen ...gebruikersvriendelijke interface ...integrale monitoring- en logging-functionaliteiten ...meer overzicht en stuurinformatie op maat


Hoe werkt BlueConn?

BlueCon maakt intelligente interfaces waarmee verschillende databases met elkaar in contact komen. Het werkt als een ‘onzichtbare draad’ die verschillende systemen met elkaar laat communiceren, met uw informatiebehoefte als uitgangspunt.

BlueCon ontsluit en communiceert data en maakt verbanden zichtbaar, zodat u niet alleen de gewenste stuurinformatie krijgt, maar ook uw inzicht verbetert in uw processen. Daarbij kan in BlueCon de basisautorisatie worden geregeld per rol of functie van de medewerker.

Één van onze opdrachtgevers wilde bijvoorbeeld dat dagelijks alle nieuwe en geüpdatete medewerkersgegevens vanuit het Oracle hrm systeem worden gesynchroniseerd naar het toegangscontrolesysteem. BlueCon zorgt daarvoor!

Voor wie is BlueConn geschikt?

BlueConn is dé applicatie voor ondernemingen die hun dataprocessen zoveel mogelijk vanuit één centrale applicatie geautomatiseerd willen toepassen op bestaande databases en systemen.

Te denken valt aan de verwerking van persoonsgegevens vanuit het hrm systeem naar ‘onderliggende’ systemen voor bijvoorbeeld toegangscontrole, lockers en parkeren.

Wat zijn de voordelen?

BlueConn brengt een vele voordelen met zich mee. Hieronder volgen er een aantal:

  • Van big data naar smart data: met BlueConn kunt u meer bruikbare informatie uit uw systemen halen en krijgt u meer overzicht.
  • BlueConn past uw business logica automatisch toe en legt verbanden op een gebruikersvriendelijke en gemakkelijke manier.
  • Daarnaast monitort en logt BlueCon de informatie die uit de systemen wordt gehaald. Hierdoor heeft u altijd inzicht of uw processen verwerkt zijn.
  • BlueConn kan vrijwel alle bestaande systemen aan elkaar koppelen. Elk traject is maatwerk, met uw wensen en eisen als vertrekpunt.
  • BlueConn werkt 100% veilig, GDPR-proof en waarschuwt automatisch als er iets afwijkends wordt gesignaleerd, zodat u direct kunt reageren.

Waar tussen kan BlueConn koppelen?

De meest gangbare systemen hebben wij inmiddels gekoppeld.

Hierbij kunt u denken aan systemen als:

  • Toegangscontrole systemen
  • HRM
  • Parkeersystemen
  • Active Directory
  • Kledingautomaten
  • Lockersystemen
  • Datawarehouse
  • Datarotonde

Op het gebied van Identity & Access, parkeermanagement en aanwezigheidsregistratie bieden wij u unieke applicaties. Lees hier verder over onze ander oplossingen en waarmee wij ook koppelen met één of meerdere onderliggende systemen.

Bekijk hier ons nieuwsartikel over slimme koppelingen.



Wilt u dat wij met u contact opnemen? Laat dan uw gegevens achter!

Ook uw systemen koppelen?

Wilt u vrijblijvend informatie over de mogelijkheden van het koppelen met systemen als toegangscontrole-, HRM-, paspoort/ID scanner, locker-, kleding, systemen,(pas) printer. Vul uw gegevens in en wij nemen z.s.m. contact met u op!

Wij werken voor

  • Gemeente Utrecht
  • Rode Kruis Ziekenhuis
  • Rijk
  • sekisui alveo
  • NSI
  • Aluchemie
  • HNK
  • Npo
  • Gemeente Roosendaal
  • Heros Sluiskil
  • FrieslandCampina
  • Interparking
  • TKH Security