“Wij creëren technologische oplossingen om het beheer van uw zakelijke workflows te versterken”
Bluefield Smart Access is een Nederlands techbedrijf, opgericht in 2013 met als doel om de registratie- en autorisatieprocessen van personen, met persoonlijke identifiers (toegangspas, mobiele telefoon, kenteken, QR-code, etc.) en fysieke toegangsrechten verregaand te automatiseren richting ‘onderliggende’ operationele systemen.
Een unieke kans, zo bleek al snel na de start van het bedrijf.
Inmiddels zijn we zo’n 10 jaar verder en bedient een toegewijd team wereldwijd een groot aantal partners en eindgebruikers in de marktsegmenten groot zakelijk, industrie, vastgoed, overheid, zorg- en onderwijssector.
De ‘workflow management’ oplossingen die Bluefield Smart Access de markt biedt zijn onderverdeeld en drie standaard applicaties: BlueEntrance, BlueSafety en BlueConn. Onze softwareoplossingen zijn naar wens in te richten, webbased (cloud of on-premises) en gericht op het automatiseren van de dagelijkse werkprocessen van de klant. De oplossingen bieden een gebruiksvriendelijke, eenduidige en veilige interface om alle personen op locatie te beheren.
De softwareoplossingen van Bluefield Smart Access richten zich op de volgende behoeften:
Aanvullend op de softwareoplossingen welke Bluefield Smart Access de markt biedt, adviseren en begeleiden wij ook onze klanten bij het opstellen en implementeren van een veiligheidsbeleid in toegangsprocessen.
Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten wat Bluefield Smart Access voor jouw organisatie kan betekenen? Maak nu een afspraak met een van onze consultants.
Wil jij onderdeel uitmaken van ons team en meewerken aan onze innoverende oplossingen? Kijk snel bij onze Vacatures.
Lees hier ons Privacy Statement.