In Nederland werken er meer dan 1,4 miljoen mensen in de zorg, dit maakt het één van de grootste sectoren van Nederland. Door verschillende factoren, waaronder vergrijzing, groeit de behoefte aan zorg en e-health. Tegelijkertijd moeten zorgaanbieders blijven letten op de kosten, efficiency, klantgerichtheid en de veiligheid. Het internet en de wereld van ICT bewijzen hierin hun waarde. Steeds meer toepassingen helpen om informatie, producten en diensten in de zorg gemakkelijker aan te bieden.
Het Nij Smellinghe ziekenhuis werkt met verschillende systemen om de medewerkers te voorzien van verschillende soorten persoonsgebonden toegangsrechten. Bijvoorbeeld voor de fysieke toegang tot de verschillende ruimten en (parkeer)gebieden binnen het ziekenhuis, maar ook tot medicijnkasten, de apotheekruimte, kledingautomaat en het lockersysteem.
Dankzij BlueEntrance is dit proces geoptimaliseerd en kan het ziekenhuis nu alle medewerkers en externen via één systeem registreren, verifiëren en autoriseren; voorheen moest dit worden gedaan in vier aparte systemen. Meer efficiency, minder fouten, kortom: een sneller, gebruikersvriendelijker en veiliger proces.
Het Nij Smellinghe ziekenhuis werkt met verschillende systemen om de medewerkers te voorzien van verschillende soorten persoonsgebonden toegangsrechten. Bijvoorbeeld voor de fysieke toegang tot de verschillende ruimten en (parkeer)gebieden binnen het ziekenhuis, maar ook tot medicijnkasten, de apotheekruimte, kledingautomaat en het lockersysteem.
Dankzij BlueEntrance is dit proces geoptimaliseerd en kan het ziekenhuis nu alle medewerkers en externen via één systeem registreren, verifiëren en autoriseren; voorheen moest dit worden gedaan in vier aparte systemen. Meer efficiency, minder fouten, kortom: een sneller, gebruikersvriendelijker en veiliger proces.
Wegens parkeerdrukte in de woonwijken rondom een ziekenhuis werd het ziekenhuisbestuur verzocht om een tweede parkeergarage bij te bouwen om aan te tonen dat het bouwen van de garage niet nodig bleek. BluePark bracht feitelijke duidelijkheid dankzij een slimme koppeling met het bestaande parkeersysteem: verborgen data kwamen boven water en werd overzichtelijk gepresenteerd aan het bestuur om inzicht te krijgen in het huidige parkeergedrag.
Met concrete cijfers over de bezettingsgraad, parkeerdruk, piek- en dalmomenten en gebruikersgroepen kon er aan de gemeente worden aangetoond dat een tweede parkeergarage niet nodig was. Hiermee zijn onnodige kosten voorkomen, wat de continuïteit van het ziekenhuis ten goede komt.
Zorgt het registreren van medewerkers, externen of tijdelijke collega's voor u ook voor problemen of kost het te veel tijd? Of vindt het beheer en het uitgeven van toegangsautorisaties versnipperd plaats? Vraag dan meer informatie aan.
Liever meteen meer weten over de functionaliteiten? Klik dan hier.
Wilt u meer weten over onze applicaties? Vul dan onderstaand formulier in en vraag geheel vrijblijvend een demo aan!