menu
NL EN DE ES

marktsegment

Multi Tenants

De vastgoedsector, inclusief de multi-tenantmarkt, is sterk in beweging. Trends als veranderende mobiliteit, crowdsourcing, smart buildings en cyber security hebben hun weerslag op de inrichting en processen binnen kantoorpanden. Met de applicaties van Bluefield Smart Access speelt u hier slim op in én kunt u uw huurders en hun klanten nog beter van dienst zijn.

Inzicht in bezoekersverloop per huurder voor groot kantoor Zuidas

Een multi tenant die gebruikt heeft gemaakt van de applicatie, is een groot kantoorgebouw aan de Amsterdamse Zuidas. Hier worden dagelijks vele honderden bezoekers ontvangen. De 49 huurders in het gebouw hebben met BlueEntrance de mogelijkheid om hun eigen bezoekers van tevoren aan te melden en te registreren. Alle bezoekers worden hierom allen ontvangen in de hal door de centrale receptie.

Via BlueEntrance wordt een bezoekerspas uitgegeven met daarop de toegangsrechten voor de betreffende huurder binnen het kantoorgebouw. In deze situatie hebben de huurders, de hosts en de centrale receptiedienst inzicht in de (vooraf) aangemelde en aanwezige bezoekers per huurder. Hierom verloopt het registratie- en autorisatieproces efficiënt en gastvrij.

BlueCon verschaft inzichtelijke data voor toegang tot parkeerterrein

Een ander hypermodern kantoorgebouw wilde periodiek een output-bestand ontvangen van paslezers en persoonsgegevens. Onze generieke applicatie BlueCon exporteert volledig automatisch op vaste momenten specifieke data vanuit het toegangscontrolesysteem naar een andere applicatie in het netwerk.

Het desbetreffende bestand, het CSV output-bestand, wordt één op één gebruikt als betrouwbare input voor het toegangscontrolesysteem voor het parkeerterrein van het pand. De persoonsgegevens, het bedrijf, het kenteken en de geldigheid zijn de basisgegevens voor het verlenen van toegang; deze worden automatisch ingelezen. Efficiënt, minder kans op fouten en veilig.


Uitdagingen en de oplossing voor verzamelpand met 70 huurders

Voor een pand met 70 huurders was het lastig om het parkeerterrein onder controle te houden. Als de eigen parkeerplekken vol waren en er zich bezoekers meldde ontstonden er lastige situaties, parkeerplekken waren vol en men parkeerde op plekken die daar niet voor bestemd waren. De concrete vraag was: Inzicht in de toegangsrechten van het parkeerterrein en deze te beheren en automatiseren.

Herkent u één of meerdere van deze situatie(s)? Lees nu verder en ontdek hoe wij dit hebben opgelost!

Meer weten?

Wilt u meer weten over onze applicaties? Vul dan onderstaand formulier in en vraag geheel vrijblijvend een demo aan!

Integraties en samenwerkingen

  • Gemeente Roosendaal
  • Rijk
  • SALTO Systems
  • FrieslandCampina
  • sekisui alveo
  • Axis
  • Interparking
  • NSI
  • TKH Security
  • HNK
  • Heros Sluiskil
  • Rode Kruis Ziekenhuis
  • Aluchemie
  • Gemeente Utrecht