menu
NL EN DE ES

Gastvrij en efficiënt bezoekers ontvangen

Het ontvangen van gasten op locatie is een vaak voorkomende situatie. De processen nodig om een bezoek succesvol te maken, kosten veel tijd, maar kunnen efficiënter en minder foutgevoelig.



Gasten ontvangen op locatie is altijd een leuke ervaring. Je kan laten zien met wie de gast werkt, waar eventuele producten en services gegenereerd worden en de volledige aandacht geven aan één of meerdere personen. Dit proces is leuk, leerzaam en informatief voor alle partijen. Een belangrijk onderdeel hiervan is de voorbereiding en ontvangst op locatie.

Om ervoor te zorgen dat een gast zich op zijn of haar gemak voelt, is het van belang dat de nodige partijen op de hoogte zijn wie, waar en wanneer moeten zijn. Denk bijvoorbeeld aan de persoon met wie de gast een afspraak heeft en de catering zodat er een lunch geregeld kan worden, maar ook het bedrijventerrein.


Toegangscontrole helpt bij gastvrijheid

Ook het terrein is dus een belangrijke partij bij het ontvangen van een gast. Als ontvanger wil je natuurlijk niet dat je gast letterlijk voor een dichte deur staat; Je wilt de klant ontvangen op een manier dat het duidelijk is dat jij gastvrij bent en de gast welkom. Hierom is het van belang dat de communicatie met de actieve toegangscontrole punten in en om het bedrijf op orde zijnen efficiënt plaatsvinden.

Bij een goede voorbereiding moeten dus de nodige partijen op de hoogte worden gebracht. In een ‘normale’ situatie betekent dit dat de verantwoordelijke persoon handmatig de nodige gegevens moet invoeren in een systeem. Denk bijvoorbeeld aan de gegevens van de gast, het kenteken enzovoort. Hiervoor wordt er bijvoorbeeld contact opgenomen met de host betreft wie er komt. Dit is een proces dat foutgevoelig is en niet altijd even beveiligd en efficiënt.

De applicaties van Bluefield Smart Access veranderen deze situaties. Het wordt mogelijk dat de communicatie tussen de nodige partijen en toegangscontrole wordt geautomatiseerd en foutloos uitgevoerd. Daarbij bieden de applicaties de mogelijkheid om inzicht te krijgen in de aanwezige medewerkers en gasten, en nodige rechten toe te kennen. Hierdoor weet je zeker dat de gast niet voor een dichte deur staat en toegang heeft tot de nodige ruimtes tijdens zijn of haar bezoek, maar ook wie er verder in het bedrijf aanwezig zijn in het geval van een calamiteit.

Herkenbare situatie? Of ben je benieuwd hoe wij jou verder kunnen helpen of wil je gewoon meer weten? Schroom niet om ons te benaderen via info@bluefieldsmartaccess.nl of via 085 – 210 0870.

Wij werken voor

  • Rijk
  • Interparking
  • Aluchemie
  • NSI
  • Heros Sluiskil
  • FrieslandCampina
  • sekisui alveo
  • Gemeente Utrecht
  • Gemeente Roosendaal
  • Npo
  • Rode Kruis Ziekenhuis
  • TKH Security
  • HNK