menu
NL EN DE ES

Bezoekersregistratie: het kan sneller (en veiliger)

Installateurs komen bij veel verschillende bedrijven over de vloer. Zij merken dat het registreren en autoriseren van bezoekers voor steeds meer bedrijven een uitdaging is. Bijvoorbeeld omdat het gaat om een verzamelpand of omdat er strengere veiligheidseisen gelden.


Met BlueEntrance krijgen, naast een eventuele centrale receptiedienst, ook de medewerkers van een organisatie een functie als host. Dat is wel zo handig: zij maken immers ook zelf hun afspraken met bezoekers.

BlueEntrance ondersteunt beide processen, snel, efficiƫnt en gebruikersvriendelijk, met maximale veiligheid.

Hoe werkt het plannen van een afspraak?

  1. De receptiedienst plant een afspraak in.
    In het systeem staat er standaard een veld in het systeem waarmee het bezoek kan worden gekoppeld aan een interne medewerker, die dient als host voor de bezoeker. Deze gegevens worden, door middel van de koppeling met BlueEntrance, rechtstreeks uit het bestaande HR-systeem gehaald.


  2. De medewerker plant zelf zijn of haar bezoek in.
    In BlueEntrance zijn medewerkers geautoriseerd om zelf hun bezoek aan te melden. Verplichte velden invullen en klaar. BlueEntrance geeft dit automatisch door aan de genodigde en aan de receptie.


Wat gebeurt er op het moment van de afspraak?

Zodra de bezoeker zich meldt bij de receptie, gaat er direct een automatische melding naar de host. De receptie hoeft verder niets te doen: de medewerker kan zijn of haar bezoeker gaan ophalen. En de receptie kan verder met andere activiteiten. BlueEntrance kan op elk gewenste moment een overzicht geven van de aanwezige bezoekers.

Meer informatie? Lees meer over de case study Heros (industrie) of Verzamelpand (multi tenant).

Integraties en samenwerkingen

  • Axis
  • Gemeente Utrecht
  • SALTO Systems
  • Aluchemie
  • TKH Security
  • Heros Sluiskil
  • HNK
  • Rijk
  • NSI
  • Rode Kruis Ziekenhuis
  • FrieslandCampina
  • Interparking
  • sekisui alveo
  • Gemeente Roosendaal