menu
NL EN DE

Houdt grip op corona met BlueEntrance

Nu het duidelijker wordt dat het Coronavirus voorlopig nog onder ons blijft, worden de maatregelen weer aangescherpt. Vorig jaar lanceerde wij BlueEntrance met hieraan gerelateerde veiligheidsvragen, voor meer grip op uw toegangsproces. Hoe gaat het proces bij u en wat doet u om hier meer grip op te krijgen?


De reguliere versie van BlueEntrance biedt een ruime voorraad aan functionaliteiten. Met als voorbeeld het geautomatiseerd registreren van medewerkers en gasten voor uw bedrijf of locatie. Dit wordt gedaan door middel van een mail voorafgaand aan het bezoek of toetreden. Deze mail bevat duidelijke instructies aan de ontvanger waarin gevraagd wordt om de nodige informatie, zoals een gezondheidsverklaring, door te geven aan de applicatie. Elk van de bezoekers wordt geregistreerd en weergegeven in een overzichtelijk dashboard met de vooraf besproken gegevens. Hierdoor is het in één opslag te zien hoeveel medewerkers en/of bezoekers er per omgeving aanwezig zijn en er verwacht worden binnen het bedrijf. Deze communicatie is, dankzij BlueEntrance, geheel mogelijk tussen allerlei toegangscontrole- en hrm-systemen. Daarnaast is er nu ook een speciale functionaliteit die assisteert bij het onder controle hebben van de coronabesmettingen op de werkvloer.



Wat kan BlueEntrance tijdens Corona betekenen?

BlueEntrance helpt bedrijven met het implementeren van eventuele coronamaatregelen. Tijdens (toekomstige) corona- en soortgelijke periodes biedt BlueEntrance een geautomatiseerde en flexibele reserveringsoplossing voor uw bezoekers. Het zorgt voor een soepel, veilig en foutloos proces, zonder dat de huidige medewerkers extra belast worden.

Een digitale controle voorafgaand het bezoek aan de locatie biedt mogelijkheden. Op het moment dat de medewerker aankomt op de locatie en zich wil aanmelden via de zuil bij de ingang, wordt hij of zij gegroet met twee COVID-19 gerelateerde vragen. Zodra de vragen zijn beantwoord en wordt er aangegeven of de medewerkers door mag lopen, of zich mag melden bij de receptie.


Wat betekent dit voor mijn medewerkers?

Daarbij komt de mogelijkheid dat medewerkers van tevoren een werkplek kunnen reserveren. Zo kunnen de beheerders een grens stellen op het maximaal aantal medewerkers, mocht de beheerder hier voorkeur voor hebben. Zodra de grens bereikt is, krijgt de host van de applicatie daar een melding van en kan daarmee besluiten verdere stappen te ondernemen. Dit om zo de kans om coronabesmettingen te beperken en het monitoren van de aanwezigheid gemakkelijk en geautomatiseerd te uit te voeren.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van BlueEntrance? Neem dan gerust contact met ons op via 085 – 2100 870 of mail ons op info@bluefieldsmartaccess.nl

Wij werken voor

  • Npo
  • HNK
  • Heros Sluiskil
  • Rode Kruis Ziekenhuis
  • Interparking
  • Gemeente Utrecht
  • Rijk
  • sekisui alveo
  • NSI
  • TKH Security
  • FrieslandCampina
  • Aluchemie
  • Interparking
  • Gemeente Roosendaal