menu
NL EN DE ES

Nieuwe BlueEntrance 19 editie!

Nieuwe release van BlueEntrance biedt maximale ondersteuning van coronamaatregelen



Nu bedrijven en instellingen weer voorzichtige stappen zetten om medewerkers op kantoor te laten werken, rijst de vraag: hoe kunnen we deze stroom goed doseren? Hoe houdt u grip op een maximum aantal medewerkers in uw bedrijf? De BlueEntrance 19-applicatie biedt een volledig geautomatiseerde en flexibele reserveringsoplossing voor uw medewerkers en zorgt voor een soepel, veilig en foutloos proces, zonder extra belasting voor uw receptiedienst of IT-afdeling.

Het nieuwe werken krijgt in deze huidige ‘Covid 19-tijd’ een extra dimensie. Beperkte aantallen medewerkers kunnen inmiddels weer op kantoor werken, eventueel na aanpassing van de kantooromgeving De volgende uitdaging is om het aantal medewerkers op een dag zo te doseren dat zij veilig en conform de RIVM-richtlijnen kunnen werken én dat u niet onnodig veel tijd kwijt bent aan het managen van de bezetting.

Met onze BlueEntrance 19-webapplicatie kunnen uw medewerkers zelf werkdagen of dagdelen reserveren. U bepaalt daarbij zelf wat het maximum aantal collega’s is per dag en per locatie.

De implementatie is eenvoudig. Wij richten samen met u de BlueEntrance 19-omgeving in op maat. U nodigt uw medewerkers uit om een account aan te maken binnen de afgeschermde webapplicatie van uw bedrijf. Zodra hun account is geactiveerd, kunnen zij direct een werkplekreservering aanmaken. Hierna ontvangen zij een mailbevestiging inclusief QR-code.

In de entree of ontvangstruimte wordt een aanmeldzuil geplaatst, waarop de medewerker bij aankomst de ontvangen QR-code kan scannen. Na het beantwoorden van twee Covid 19-gerelateerde veiligheidsvragen, wordt op de zuil getoond of de aanmelding succesvol is of dat de medewerker zich dient te melden bij de receptie.

U heeft als beheerder altijd zicht op het aantal reserveringen, de beschikbaarheid van werkplekken en de aanwezigheid van aangemelde medewerkers. Daarbij geeft de rapportage inzicht in de historische bezetting van medewerkers per locatie.

Wilt u meer weten over onze BlueEntrance 19-oplossing en wat deze voor uw organisatie kan betekenen?

Neemt u gerust telefonisch contact met ons op via ons telefoonnummer 085 - 2100 870, of mail ons direct op Info@bluefieldsmartaccess.nl.


Ga hier terug naar nieuwsitems of lees meer over de mogelijkheden van
BlueEntrance

Integraties en samenwerkingen

  • NSI
  • sekisui alveo
  • Rijk
  • Aluchemie
  • Gemeente Roosendaal
  • Gemeente Utrecht
  • Rode Kruis Ziekenhuis
  • HNK
  • Interparking
  • FrieslandCampina
  • Axis
  • Heros Sluiskil
  • SALTO Systems
  • TKH Security