Hoe heeft een actief waterschap haar BlueEntrance applicatie kunnen verbeteren en grip kunnen krijgen op de bezoekers van 5 verschillende locaties?
Een actief waterschap in Nederland dat zorgt voor sterke dijken en schoon water in de kanalen van haar omgeving, zocht naar een oplossing om grip te krijgen op alle toegangsverzoeken. Het doel was om alle aan- en afgemelde medewerkers, verdeeld over 5 locaties, inzichtelijk te krijgen voor de receptie(s). Oftewel: een aanwezigheidsregistratie.
Doordat het waterschap al langer gebruik maakt van een BlueEntrance applicatie dat gekoppeld is met hun bestaande toegangscontrolesysteem, was dit slechts een kwestie van uitbreiden. Dit maakte het mogelijk om de opbouw en invoer van de functionaliteiten sneller uit te voeren dan een situatie waarbij nog geen applicatie aanwezig is. Het voorstel werd om de applicatie uit te breiden met een rapportage-tool bestaande uit verschillende inlogniveaus’s.
Om het doel te bereiken werd er eerst besproken wat er nou precies wordt verwacht van een inzichtelijk systeem en wat een systeem inzichtelijk maakt voor een waterschap als deze. Hierna is er besloten voor de volgende onderdelen:
De applicatie van Bluefield Smart Access ontsluit de data uit het bestaande vertrouwde toegangscontrolesysteem. Vervolgens wordt de data vertaald en inzichtelijk weergegeven in de BlueEntrance applicatie via onder andere de bezettingsrapportage. Hiermee weet het waterschap precies wie er wanneer en waar zijn.
Vraag je je af hoe dit bij jouw BlueEntrance of omgeving ingericht kan worden? Schroom niet om ons te benaderen via info@bluefieldsmartaccess.nl of bel ons via 085 - 210 0870.