menu
NL EN DE ES

Dienstverlening bij Bluefield Smart Access

De diensten van Bluefield Smart Access worden uitgevoerd door middel van de OTAP-methode en sprints. Zo worden de oplossingen veilig en snel ontwikkeld.

Bluefield Smart Access onderscheidt zich qua dienstverlening door een projectmatige aanpak van complexe vraagstukken, resultaatgerichtheid en het voor haar rekening nemen van de realisatie van (totale) projecten.

Hierop worden de uitgangspunten, doelstellingen, totale scope, tijdslijn en risico’s met elkaar bepaald en wordt er een projectplan gepresenteerd. Hierna gaan onze ontwikkelaars aan de slag om hetgeen afgesproken te realiseren, gedurende het project wordt er volgends de OTAP-methode gewerkt en gepland in sprints.

Wat houdt de OTAP-methode in?

Met de OTAP-methode zijn wij er zeker van dat de services goed werken en uw verzoeken sneller bij u actief worden. De OTAP-methode staat voor een Ontwikkelomgeving, een Testomgeving, een Acceptatieomgeving en een Productieomgeving.

Nieuwe functionaliteiten worden ontwikkeld en getest in een kopie van het systeem. Hiermee wordt er getest, zonder dat iets fout kan gaan in het originele systeem. Dit maakt documentatie gemakkelijk, het proces korter en worden fouten voorkomen die mogelijk onomkeerbaar waren geweest als zij in het doelsysteem, de Productieomgeving, werden getest.

Het voordeel van een Acceptatieomgeving, is dat een gemaakt product door iedereen getest kan worden. Hiermee kan de opdrachtgever de applicatie door elk nodig persoon laten testen.

Hoe werkt het plannen met sprints?

De ontwikkelaars bij Bluefield Smart Access werken in vaste periodes, de sprints. Dit is een periode waarin delen van projecten worden uitgevoerd en afgerond. Aan het begin van deze periode worden de projecten beoordeelt op grootte en hoeveel tijd het kost, opgesplitst en ingepland. Hierdoor is het mogelijk eerder updates te geven op een project en de opdrachtgever het project inzien en eventueel uitproberen, wat samenhangt met de OTAP-methode.

Wij streven ernaar om de communicatie tussen de (toegangscontrole-) systemen efficiënter en veiliger te maken. Hierom helpen wij graag op het moment dat iets niet naar wens is. Wilt u ons bereiken? Dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen of een mail sturen, voor meer informatie kunt u terecht op de supportpagina.

Wij werken voor

  • FrieslandCampina
  • HNK
  • sekisui alveo
  • Npo
  • TKH Security
  • Gemeente Roosendaal
  • Interparking
  • Gemeente Utrecht
  • Heros Sluiskil
  • Rode Kruis Ziekenhuis
  • Aluchemie
  • NSI
  • Rijk