menu

onze oplossingen

Project Management

Bluefield Smart Access onderscheidt zich qua dienstverlening door een projectmatige aanpak van complexe vraagstukken, resultaatgerichtheid en het voor haar rekening nemen van de realisatie van (totale) projecten. Hierop worden de uitgangspunten, doelstellingen, totale scope, tijdslijn en risico’s met elkaar bepaald en wordt er een projectplan gepresenteerd. Hierna gaan onze consultants aan de slag om hetgeen afgesproken te realiseren, gedurende het project wordt er middels OTAP-methode gewerkt.

Project Management

Bluefield Smart Access onderscheidt zich qua dienstverlening door een projectmatige aanpak van complexe vraagstukken, resultaatgerichtheid en het voor haar rekening nemen van de realisatie van (totale) projecten.

Hierop worden de uitgangspunten, doelstellingen, totale scope, tijdslijn en risico’s met elkaar bepaald en wordt er een projectplan gepresenteerd. Hierna gaan onze consultants aan de slag om hetgeen afgesproken te realiseren, gedurende het project wordt er middels onderstaande OTAP-methode gewerkt.

OTAP-methode


Definitiefase
Na opdrachtvertrekking wordt een intakegesprek ingepland voor detailafstemming en omkadering van het gehele functioneel ontwerp. Eventueel meerwerk bieden wij buiten de scope van deze opdracht separaat aan.

Voorbereidingsfase
Na het intakegesprek en de definitieve omkadering van het project vindt de afstemming plaatsvinden tussen betrokken partijen/afdelingen en Bluefield ICT Solutions.

Ontwerpfase
De applicatie wordt volledig opgemaakt en ingericht op basis van het overeengekomen functioneel ontwerp. Binnen deze fase wordt de implementatie opgebouwd, gerealiseerd en bij ons intern getest.

Testen & Acceptatie
Conform de overeengekomen opdracht zal uw applicatie samen met u getest worden. Dit betreft de noodzakelijke interfaces en juiste werking van de functionaliteiten en output.

Productie
Na uw akkoord zal de applicatie in bedrijf worden gesteld binnen de productieomgeving. Op locatie is rekening gehouden met 2 dagen. Hierbij wordt uitgegaan van een strakke planning waarbij geen oponthoud zal ontstaan.

Opleiding
De gebruikers van de applicatie zullen worden opgeleid in het gebruik ervan.

Oplevering
Na de opleiding zal het project opgeleverd worden met alle projectteamleden erbij. Daarbij zal een projecteindrapport opgemaakt worden met de beschrijving van het gelopen project, de afwijkingen t.o.v. hetgeen afgesproken en een beoordeling van de projectdoelstellingen en teamprestaties. Hieruit vloeien uiteraard aanbevelingen en/of vervolgacties.

Gedurende de ontwikkeling en exploitatie spelen wij een centrale rol waarbij een goede communicatie gegarandeerd wordt. Vanzelfsprekend wordt het project op een zorgvuldige manier overgedragen en opgeleverd. Daarbij zullen de gebruikers intern opgeleid worden. Mochten er op een later tijdstip gebruikersvragen zijn, kunnen deze via de helpdesk gesteld worden.

Daarnaast wordt er een SLA afgesloten, zodat er ondersteuning is met betrekking tot helpdesk, updates, upgrades en de opvolging in geval van calamiteiten.

Onze oplossing

Lees hier meer over onze oplossing op het gebied van

Identity & Access Management
De oplossing voor uw bezoekersregistratie met servicegerichte en veilige receptiefunctionaliteiten. Met veel mogelijkheden voor bezoekers en medewerkers. Dit geheel in uw huisstijl. Daarnaast werkt BlueEntrance met alle bestaande toegangssystemen. U kunt huidige systemen dus gewoon blijven gebruiken. Dat scheelt tijd en geld: u hoeft niet onnodig extra te investeren.

Systeem koppelingen

BlueCon automatiseert en verbindt dataprocessen tussen verschillende systemen en applicaties. BlueCon monitort, logt en optimaliseert datastromen en geeft u nieuwe, gefundeerde management- en stuurinformatie, snel en gemakkelijk. Wij verbinden uw systemen zodat u efficiënter data verwerkt en processen optimaliseert.



Lees hier onze actuele nieuwsitems

Maak kennis met ons team

Onze deskundige consultants hebben jarenlange ervaring op het gebied van verbeterprocessen in kaart brengen, projectmanagement en implementatie s van IAM oplossingen. Wij werken nauw samen met onze opdrachtgevers in de grootzakelijke markt, zorg, vastgoedsector en industrie. Inmiddels hebben we ruim 100 klanten met succes geadviseerd en ondersteund bij de implementatie van onze identity- en access management-oplossingen.

Maak nu kennis met ons team of maak een vrijblijvende afspraak.



Case study bekijken?
Vul uw gegevens in en druk op download voor de volledige case-study

Meer weten?

Wilt u meer weten van projecten die wij hebben uitgevoerd of wilt u concreet inzicht in de (financiële) voordelen die onze applicaties voor uw onderneming kunnen bieden? Wij vertellen u graag meer.

Wij werken voor

  • HNK
  • Gemeente Roosendaal
  • Interparking
  • Heros Sluiskil
  • Keyprocessor
  • FrieslandCampina
  • Rode Kruis Ziekenhuis
  • Gemeente Utrecht
  • NSI