menu

onze oplossingen

Project Management

Bluefield Smart Access onderscheidt zich qua dienstverlening door een projectmatige aanpak van complexe vraagstukken, resultaatgerichtheid en het voor haar rekening nemen van de realisatie van (totale) projecten. Hierop worden de uitgangspunten, doelstellingen, totale scope, tijdslijn en risico’s met elkaar bepaald en wordt er een projectplan gepresenteerd. Hierna gaan onze consultants aan de slag om hetgeen afgesproken te realiseren, gedurende het project wordt er middels OTAP-methode gewerkt.

Project Management

Bluefield Smart Access onderscheidt zich qua dienstverlening door een projectmatige aanpak van complexe vraagstukken, resultaatgerichtheid en het voor haar rekening nemen van de realisatie van (totale) projecten.

Hierop worden de uitgangspunten, doelstellingen, totale scope, tijdslijn en risico’s met elkaar bepaald en wordt er een projectplan gepresenteerd. Hierna gaan onze consultants aan de slag om hetgeen afgesproken te realiseren, gedurende het project wordt er middels onderstaande OTAP-methode gewerkt.

OTAP-methode


Definitiefase
Na opdrachtvertrekking wordt een intakegesprek ingepland voor detailafstemming en omkadering van het gehele functioneel ontwerp. Eventueel meerwerk bieden wij buiten de scope van deze opdracht separaat aan.

Voorbereidingsfase
Na het intakegesprek en de definitieve omkadering van het project vindt de afstemming plaatsvinden tussen betrokken partijen/afdelingen en Bluefield ICT Solutions.

Ontwerpfase
De applicatie wordt volledig opgemaakt en ingericht op basis van het overeengekomen functioneel ontwerp. Binnen deze fase wordt de implementatie opgebouwd, gerealiseerd en bij ons intern getest.

Testen & Acceptatie
Conform de overeengekomen opdracht zal uw applicatie samen met u getest worden. Dit betreft de noodzakelijke interfaces en juiste werking van de functionaliteiten en output.

Productie
Na uw akkoord zal de applicatie in bedrijf worden gesteld binnen de productieomgeving. Op locatie is rekening gehouden met 2 dagen. Hierbij wordt uitgegaan van een strakke planning waarbij geen oponthoud zal ontstaan.

Opleiding
De gebruikers van de applicatie zullen worden opgeleid in het gebruik ervan.

Oplevering
Na de opleiding zal het project opgeleverd worden met alle projectteamleden erbij. Daarbij zal een projecteindrapport opgemaakt worden met de beschrijving van het gelopen project, de afwijkingen t.o.v. hetgeen afgesproken en een beoordeling van de projectdoelstellingen en teamprestaties. Hieruit vloeien uiteraard aanbevelingen en/of vervolgacties.

Gedurende de ontwikkeling en exploitatie spelen wij een centrale rol waarbij een goede communicatie gegarandeerd wordt. Vanzelfsprekend wordt het project op een zorgvuldige manier overgedragen en opgeleverd. Daarbij zullen de gebruikers intern opgeleid worden. Mochten er op een later tijdstip gebruikersvragen zijn, kunnen deze via de helpdesk gesteld worden.

Daarnaast wordt er een SLA afgesloten, zodat er ondersteuning is met betrekking tot helpdesk, updates, upgrades en de opvolging in geval van calamiteiten.

Onze oplossingen

Lees hier verder over onze oplossingen op het gebied van

Identity & Access Managment
De oplossing voor uw bezoekersregistratie met servicegerichte en veilige receptiefunctionaliteiten. Met veel mogelijkheden voor bezoekers en medewerkers. Dit geheel in uw huisstijl. Daarnaast werkt BlueEntrance met alle bestaande toegangssystemen. U kunt huidige systemen dus gewoon blijven gebruiken. Dat scheelt tijd en geld: u hoeft niet onnodig extra te investeren.

Parkeer Management
BluePark is onze applicatie waarmee u uw parkeerprocessen efficiënter kan inrichten. Als uitgangspunt geldt hierbij dat wij, onafhankelijk van het door u gebruikte fabricaat parkeersysteem, de data ontsluiten en centraal inzichtelijk maken.


Aanwezigheidsregistratie

BlueTime is onze applicatie die de aanwezigheidsregistratie van medewerkers en contractors zoveel mogelijk automatiseert met behulp van slimme koppelingen en zo de tijdregistratie eenvoudig inzichtelijk maakt. U heeft altijd actueel inzicht in de aanwezigheid van uw medewerkers en contractors, per locatie en afdeling. Uiteraard kunt u ook historische gegevens inzien.


Systeem koppelingen

BlueCon automatiseert en verbindt dataprocessen tussen verschillende systemen en applicaties. BlueCon monitort, logt en optimaliseert datastromen en geeft u nieuwe, gefundeerde management- en stuurinformatie, snel en gemakkelijk. Wij verbinden uw systemen zodat u efficiënter data verwerkt en processen optimaliseert.





Lees hier onze actuele nieuwsitems


Case study bekijken?
Vul uw gegevens in en druk op download voor de volledige case-study

Meer weten?

Wilt u meer weten van projecten die wij hebben uitgevoerd of wilt u concreet inzicht in de (financiële) voordelen die onze applicaties voor uw onderneming kunnen bieden? Wij vertellen u graag meer.

Wij werken voor

  • FrieslandCampina
  • Rode Kruis Ziekenhuis
  • NSI
  • Keyprocessor
  • Interparking
  • Heros Sluiskil
  • Gemeente Roosendaal
  • HNK
  • Gemeente Utrecht