menu
NL EN DE

onze oplossingen

BlueEntrance GO

BlueEntrance Go biedt een zeer gebruikersvriendelijke registratiefunctie voor bezoekers, contractors en/of medewerkers.

Medewerker- en bezoekersregistratie

BlueEntrance Go biedt een zeer gebruikersvriendelijke en professionele registratiefunctie voor bezoekers, medewerkers en/of leveranciers. Het biedt de mogelijkheid de personen handmatig of geautomatiseerd (via een interface met uw HR-systeem of import) te registreren.

Middels een voorregistratie, registratie en/of zelfregistratie worden de gewenste persoonlijke gegevens van uw medewerker, bezoeker of contractor geregistreerd en dient er aangegeven te worden wanneer en met wie er een bezoek is gepland. Indien wenselijk, wordt er geautomatiseerd een mailbevestiging verzonden naar de bezoeker en ook de host.

Registreer naast de gebruikelijke NAW-gegevens ook het kenteken en verleen geautomatiseerd toegang tot het parkeerterrein.

Wat zijn de functionaliteiten?

Te beginnen bij de verificatie die u op maat kunt inregelen in BlueEntrance, bijvoorbeeld door de gast uw veiligheidsinstructies te laten invullen, bekijken en aanpassen.

Daarnaast kunt u binnen BlueEntrance Go de geregistreerde personen voorzien van toegangsrechten. Dit kunnen deuren, zones of een (parkeer)terrein zijn. Deze rechten kunnen worden uitgereikt middels een identifier (QR- of pincode) in de bevestigingsmail of kunt u uitreiken door bijvoorbeeld een bezoekerspas. Bij fysieke aankomst wordt er dan een toegangspas uitgereikt welke op voorhand ook voorzien is van de juiste toegangsrechten. Deze functionaliteit is voornamelijk beschikbaar voor omgevingen waar een toegangscontrole systeem aanwezig is.

BlueEntrance Go biedt geeft binnen één oogopslag inzichtelijk weer hoeveel medewerkers, bezoekers (per type) er aanwezig zijn, zijn geweest en wie u kunt verwachten binnen uw bedrijf per dag.

Afhankelijk van uw doelstelling zijn vele uitbreidingen mogelijk. Denk hierbij aan een uitbreiding in het gebruikersgemak, extra velden en functionaliteiten binnen de applicatie. Maar ook veelvoorkomend zijn de koppelingen met verschillende soorten systemen. Denk hierbij aan een koppeling met uw toegangscontrole-, parkeer-, HRM-, locker-, kledingsystemen, Active Directory. Daarnaast bestaat er ook de mogelijkheid om de badgeprinter of pasfotocamera te koppelen.

Als onafhankelijke partij hebben wij veel ervaring met het koppelingen van de verschillende soorten systemen.

Zo krijgt ook u weer grip op uw toegangsproces!

Integratie met toegangscontrole systeem

Middels een directe verbinding met uw huidige systemen verleent u uw bezoekers eenvoudig toegang en maakt u het toegangsproces inzichtelijk.

Na de vooraanmelding ontvangt de bezoeker en host een bevestigingsmail en verleent u indien gewenst direct toegang tot uw pand en/of uw parkeerplaats. Daarbij is het mogelijk in de mail een identifier (een QR-code of pin) toe te voegen waarmee de bezoeker toegang krijgt tot de door u verstrekte toegangszones.

Bij aankomst krijgt uw host direct een melding wanneer het kenteken van de bezoeker herkent wordt. De bezoeker kan op deze manier direct worden aangemeld. Uiteraard kunt u er ook voor kiezen handmatig een bezoekerspas uit te reiken aan de balie.

Met BlueEntrance Go weet men niet alleen wie er binnen is, maar ook wie er is geweest. Haal alles uit uw hardware, vergroot de service en voorkom onnodige fouten. Krijgt u grip op het toegangsproces!

Ook een AVG-proof en professioneel ontvangst?

Integratie zonder toegangscontrolesysteem

Met BlueEntrance Go beheert en registreert u medewerkers, bezoekers en leverancier voor een professionele en gastvrije toegang tot het bedrijfspand of -terrein, ook zonder een bestaande toegangscontrole systeem.

Na de voorregistratie wordt er een bevestigingsmail naar de bezoeker en host verstuurd. Bij werkelijke aankomst wordt de bezoeker aangemeld en veranderd de status, van ‘verwacht’ naar ‘aanwezig’. U heeft zo altijd inzicht wie en wanneer er iemand aanwezig was. Professionaliseer uw ontvangstproces en laat deze voldoen aan alle AVG-eisen.

Op zoek naar een, Covid-19 proof, registratie portal voor uw medewerkersregistratie? Lees hier verder voor de Covid-19 oplossing of kom nog wat meer te weten over over de originele BlueEntrance.

Proefversie of meer informatie?

Wilt u een proefversie of meer informatie over BlueEntrance-GO. Vul uw gegevens in en wij nemen vrijblijvend contact met u op.

Meer weten?

Wilt u meer weten? Of wilt u concreet inzicht in de (financiële) voordelen die onze applicatie voor uw onderneming kan bieden? Vul het onderstaand formulier in en vraag de demo aan.

Wij werken voor

  • Npo
  • NSI
  • Gemeente Utrecht
  • TKH Security
  • Aluchemie
  • Interparking
  • FrieslandCampina
  • Interparking
  • sekisui alveo
  • Rode Kruis Ziekenhuis
  • Gemeente Roosendaal
  • Rijk
  • HNK
  • Heros Sluiskil